Thursday, January 13, 2011

KK...KayKay...eKeKeKeKe


Saya ni selalu je buat entry pasal artis dan lagu. Well saya cuma mahu...shat!

Tukar tune.

...bertukar menjadi alter lain...

Well aku just nak berkongsi sesuatu yang aku rasa nak berkongsi. Bukankah muzik itu dalam latest research yang diterbitkan dalam Nature Neuroscience Journal mengatakan bahawa ia boleh meningkatkan aktiviti dopamine di otak. Ko kenape nak stress-stress? Ko kaye ke kalau kau stress?

Tiba-tiba terfikir nak buat review latest journal macam kat IPR dulu ada Journal Club. Ko nak? Ko nak tak?

KK Sungai Buloh (ke Buluh) menjadi destinasi penempatan klinikal seterusnya....just so you know *buat muka sombong* <-- tak paham apakah signifikannya. Memandangkan dah dua tahun setengah tak balik Kota Kinabalu (KK), so dapat pergi Klinik Kesihatan (KK) pun kira fair lah kan? Well saya menyukai tempat ini just like any other place we posted before. Masing-masing ada keunikan dan pengalaman baru yang dapat ditimba. Sementelahan UiTM ada dua bilik doktor untuk klinik dan satu bilik khas dimana menggunakan access kod untuk masuk, kami tak jeles pun. Sila lihat di manakah tier mereka dalam penilaian SETARA itu. Huhu...kau berlagak tak bertempat.

Saya sebenarnya dah rindu kat HTAR, saya rindu pada tandasnya yang banyak tisu dan wangi kerana sebelum saya jatuh cinta pada sesuatu tempat, saya akan menilai tandasnya dulu. Well at least okey ape, tandas dia tetap bersih. KK ni ada bilik Kesihatan Mental, dan Occupational Therapy dan Breast Feeding (the latter is of unknown significant of mention). Dan saya bercadang untuk membuat scaling dan tampalan di klinik giginya.

Aku nak citer apa lagi ek? Ape lagi ko nak tahu? Cepatlah aku nak berak neyh...

Okey itu saja, sphincter saya sudah memberi signal

Daa...

No comments:

nuff.nang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...