Thursday, November 26, 2009

InterContinental

Beberapa hari lalu aku check StatCounter walaupun visitor aku tak meriah dan follower aku lebih sorang dari bayang-bayang sendiri. Tapi siapa sangka, blog cam rumah tumpangan aku ni ada international visitor Mael? Kalau dulu, aku just tengok visitor counter jer yang kalau nak ikutkan hati lagi kurang lagi bagus sebab ni private blog kan. Tapi hari tu aku gi check traffic feed dari mana. Ko jangan ingat aku tak tahu IP address, ISP provider name dan location korang. Hehehe…habislah aku Google Earth-kan rumah korang...

...pas tu hantar nuclear missile for the sake nak tengok impact kemusnahan. Kwahaha…kekejaman.


Ini semua disebabkan Book Review yang aku buat. Tak sangka ada jugak orang baca crappy review tersebut. Mampuslah readers dari lokasi di bawah tak paham entry aku kali ni. Tapi readers dari Mountain View, California itu rajin juga hinggap cam gagak ke blog ni. Paham ke kau Sammy? Ko gi buka dictionary bahasa Indonesia ye.

Berikut adalah tempat asal international readers aku. Patutkah aku bongkak walau sekadar beberapa kerat je mareka ni?

· Vienna, Virginia, United States

· Mountain View, California, United States

· Quinter, Kansas, United States,

· Garforth, York, United Kingdom,

· PacĂ©, Bretagne, France,

· Cardiff, United Kingdom,

· Cebu, Cebu City, Philippines,

· Bombay, Maharashtra, India,

· Shelbyville, Kentucky, United States,

· Arvada, Colorado, United States,

· Gilroy, California, United States,


Local or neighborhood readers adalah seperti berikut. Ramai antaranya returning visitor. Korang paham-pahamlah mana lokasi korang ye.


· Setapak

· Petaling Jaya

· Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam,

· Puchong, Selangor, Malaysia,

· Kuantan, Pahang, Malaysia,

· Ampang, Kuala Lumpur, Malaysia,

· Jakarta, Jakarta Raya, Indonesia,

· Seri Kembangan, Negeri Sembilan,

· Surabaya, Jawa Timur, Indonesia,

· Taiping, Perak, Malaysia,

· Johor Bahru, Johor, Malaysia,

· Kluang, Johor, Malaysia,

· Sabak, Perak, Malaysia,

· Singapore, Singapore,

· Kuching, Sarawak, Malaysia,

· Petaling Jaya, Kuala Lumpur, Malaysia,


Biarpun begitu, Nuffnang tetap satu sen haram tak bagi sebarang bayaran iklan. Taik idung masin tul dorang ni.


To my Mountain View reader. Glad to know you are frequent visitor here. (<--sopannye saya) Just stop by anytime you want and do feel troubled for your courtesy comment. Tell me how can I improve my writing? I’m planning to do more book review soon. Do you people mind if I made review of Principle and Practice of Surgery textbook? Cause I look upon that book and I see it is good.

No comments:

nuff.nang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...